Älskar denna cleanser!

Hej! Hoppas det är bra med alla där ute idag :)
Fredag idag, bästa dagen på veckan eller hur? Mina planer idag är att jag väntar på ett samtal. Förutom det hänga med Felicia, vi kanske tar en promenad och senare åker på Maxi och handlar. Ska isåfall storhandla och köpa några fler växter *hjärtemoji* haha.
 
Föresten så beställde jag en cleansing oil från Paula's choice. Den är så bra för att man kan använda den som en vanlig rengöring och makeupremover. Jag beställde den främst som makeupremover men använder den också innan jag använder min cleanser från Exuviance som "dubbelrengöring". När jag läste "oil" så tänkte jag "kommer man bli alldeles oljig i ansiktet?" men man blir inte det alls :) Jag tror att man kan ta bort mascara med den också men jag tänker ändå ha en annan som är speciellt för ögonen, så spar jag på den här produkten hehe. Älskar att den inte är testad på djur då jag försöker att rensa bort produkter som testar på djur.
Kostar ca 279 kr på Skincity.
 
Hud och hår | cleansingoil, crueltyfree, paulaschoice | |
Upp