Rubrik?

Hejsan! Har inte haft så mycket att skriva om så det har uteblivit inlägg! Jag har lite mobilfria dagar nu då jag känner jag blir stressad av det.. Så blir lite avvärjning haha! Seriöst, jag känner mig beroende av mobilen. Då menar jag inte "kolla mail, om jobbet ringer" osv för det är viktiga saker. Utan av sociala medier . Så kan verkligen rekommendera att försöka vara mer i nuet! :) 
Träningen känns skitbra :) Har kört 5 dagar denna vecka så idag är det vilodag(skönt idag då det varit - 28 här!). Jag tränar mycket och jag har lärt mig otroligt mycket under min "träningsresa". Jag känner att jag får ut kvalitét av varje pass och jag ser att jag blivit starkare ! Träningen är verkligen mitt största intresse och är så glad att ha den i mitt liv. Känns inget "nej måste gymma" utan snarare "åh vi åker på gymmet". Superhärligt och viktigt :) Tur jag känner så då då jag "skämde ut" mig själv sist haha. Hade bluetooth hörlurar med mig o skulle slå på musiken i mobilen. Brukar funka varje gång men den här gången vart det nåt fel. Så jag höjer mobilen och märker sedan att jag har högsta volym på mobilen så ALLA som springer på löpbanden o var i närheten hör mig(var många på gymmet). En tant stirrade på mig konstigt! Stängde snabbt av, trodde jag skulle döööö haha. Tur man kan skratta åt det lite såhär i efterhand :) 
Träning och hälsa, Vardag | |
Upp