Fettisdag

Hejsan! 
Har haft fullt upp med lite ditt o datt, saker jag kommer skriva mer om sen :) Annars har det inte hänt så mycket. 
Pga stress har inte träningsmotivationen varit där, men jag har gått och tränat ändå! Så det känns ju bra iallafall :) Har liksom varit "nån annanstans" så fysiskt vill kroppen träna. Men jag tror det kommer bli bättre. Man kan inte ha bra perioder jämt,  men det vore en fördel ;) 
Annars ska jag eventuellt bli uppringd av hälsocentralen på fredag, misstänker en vaxpropp i örat. Har försökt men får inte ut den, så nu har man haft tinnitus i vänster öra flera dagar, asdrygt :/ +nedsatt hörsel. Hoppas det försvinner snart, får tidigast tid på fredag :) 
Imorgon ska jag vara barnvakt åt Lindas barn!

Ikväll blir det semla, sen blir det skönt att slippa se dom på sociala medier hela tiden :D Menar inte dig Julia;) 
| |
Upp