Julen närmar sig..

Skönt att vara klar med alla julklappar :D Tog sin lilla tid men nuså! Min bror ringde via messenger (från Norge) och frågade om storlek på kläder mm så ska bli spännande att se vad man får av han hehe! Men jag bryr mig mer att träffa dom :)

Jag och S var på dejt igår och såg nya Star wars!  Är man insatt fan så kanske man ser mycket detaljer som är bra/dålig men jag tyckte den var bra! Den var inge svår att hänga med i, så man behöver inte ha sett alla filmer. Fast det underlättar att veta mer om karaktärerna! Personligen tycker jag den var bättre än när vi såg mockingjay part 2 som inte alls levde upp till förväntningarna.. Men smaken är ju olika :) 

Annars håller jag på o planerar vart jag/vi ska vara på jul! Inte så lätt som de låter så det känns som man behöver ha en klon haha. Har ju firar varje julafton hos mina föräldrar men funderar på att fira med S släkt. Annars får vi väl splitta på dagen, men känna lite krångligt det med :) Äh, julen är mer än bara julafton! 
| |
Upp